Kết quả tìm kiếm

Tải biểu ghi   |  Tải toàn bộ biểu ghi   
  Tìm thấy  4  biểu ghi .   Tiếp tục tìm kiếm :
STTChọnThông tin ấn phẩm
1 Leading the Starbucks way: 5 principles for connecting with your customers, your products, and your people / Joseph A. Michelli . - New York : McGraw-Hill, 2014. - 286 : illustrations ; 24 cm
  • Thông tin xếp giá: : L172QCA000898-L172QCA000899
  • 2 A culture of purpose: how to choose the right people and make the right people choose you / Christoph Lueneburger . - 1st ed. - USA : Jossey-Bass, 2014. - 260 tr. : illustrations ; 25 cm
  • Thông tin xếp giá: : L172QCA000963-L172QCA000964
  • 3 Sense and respond: how successful organizations listen to customers and create new products continuously / Jeff Gothelf, Josh Seiden . - Boston : Harvard Business Review Press, 2017. - 253 p. ; 24 cm
  • Thông tin xếp giá: : L192QCA001070
  • 4 The work revolution: freedom and excellence for all / Julie Clow . - Canada : Wiley, 2012. - 254 p. ; 24 cm
  • Thông tin xếp giá: : L162QCA000059
  • Trang: 1
          Sắp xếp theo :       

    Đăng nhập

    Thống kê

    Thư viện truyền thống Thư viện số

    Thống kê truy cập

    16.724.932

    : 559.097